1 Twitter, which will list on the NYSE on November 6, just posted a video presentation of its roadshow on Retail Roadshow.com.
2 In case you don't have 37 minutes to view the whole thing, here's the deck.
3 In it, Twitter pitches itself as the place where users bring offline events onto the Web and mobile, and advertisers can get in on the conversation.
트위터 반응

@jimmyrim: 아주 훌륭한 슬라이드네요 TWITTER'S IPO ROADSHOW PRESENTATION: Here's What Twitter Will Be Telling Investors http://t.co/1pjtSzWJKh via @sai

@simsimgada: TWITTER'S IPO ROADSHOW PRESENTATION: Here's What Twitter Will Be Telling Investors http://t.co/FKaOeqPAco @sai 에서

@mushman1970: 11월 6일 뉴욕증시 상장을 앞둔 트위터의 온라인 로드쇼 프리젠테이션. 동영상을 보기 힘든 분을 위해 비즈니스 인사이더가 화면을 캡쳐해서 정리. 트위터의 상황을 이해하는데 정말 좋은 자료
http://t.co/k0xXWTARaT

@park_ks: 2013 Q3 광고수익 $0.97/ 1000tmeline RT @jimmyrim: 아주 훌륭한 슬라이드네요 Here's What Twitter Will Be Telling Investors http://t.co/e33NuHrm4y via @sai

@CHAEcopy: 트위터가 기업공개를 진행하며 공개한 슬라이드를 구경하기 http://t.co/4Im6ueYup2 당연하게도 자화자찬으로 가득찬 내용이지만 트위터가 가고 싶은 방향에 대한 내용을 사부작 엿볼 수 있습니다.