1 When I attended GDC 2013 I spent most of my time at the Independent Game Developers Summit where I got to hear many successful indie developers talk..
2 These are actually two tips from different sources, but they are both related to time management so I thought it was best to keep them together like..
3 On top of that, free-roaming was very popular at the time so it also took away what seemed to be a huge draw to the game.
트위터 반응

@minist: 올해 GDC에서 배운 인디게임 개발자를 위한 9개의 팁. 기존 요소의 재활용,컨텐트에 집중,알맞는 아트 스타일의 선택 등의 기획,개발,비즈니스 노하우 등 인디게임 뿐 아니라 모든 게임 개발자들에게 유용한 내용들 http://t.co/DtzdvJQjZ5

@won_wizard: "@minist: 올해 GDC에서 배운 인디게임 개발자를 위한 9개의 팁. 기존 요소의 재활용,컨텐트에 집중,알맞는 아트스타일의 선택 등의 기획,개발,비즈니스 노하우 등 인디게임 뿐 아니라 모든 게임 개발자들 http://t.co/q7gJGJtEmX"