1 With the mobile gaming industry growing up on Android and iOS, developers focused on different genres are following diverging trajectories.
2 The quality bar has also become a lot higher for these types of games over the last 18 to 24 months, so barriers to entry are higher for new competi..
3 With rising marketing costs, it’s becoming ever more important to be thoughtful about the types of audiences you attract and how you retain them.
트위터 반응

@hiconcep: 모바일 게임 충성도 매트릭스. 게임의 쟝르에 따라 주당 하는 횟수와 90일 유지하는 비율에 차이가 나네요 - http://t.co/STsDyrsy

@mwmtmw: 좋은 통계자료 Rt@hiconcep 모바일 게임 충성도 매트릭스. 게임의 쟝르에 따라 주당 하는 횟수와 90일 유지하는 비율에 차이가 나네요 http://t.co/81IiXXjy

@chogunwook: 장르에 따라 여성, 남성이 확^^ RT @hiconcep 모바일 게임 충성도 매트릭스. 게임의 쟝르에 따라 주당 하는 횟수와 90일 유지하는 비율에 차이가 나네요 - http://t.co/ifH2tvui

@5wlim: Which Types Of Mobile Games Are In The Engagement Sweet Spot? http://t.co/kZ3F1IlN Solitaire를 보니 상당히 적확한 분석결과 같음ㅎㅎ