1 We are in the post-PC era, and soon billions of consumers will be carrying around Internet-connected mobile devices for up to 16 hours a day.
2 Mobile advertising should be a bonanza, similar to online advertising a decade ago.
3 Ad spending has therefore not caught up with time spent on mobile. These will remain significant challenges to mobile ads.
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@minist: 모바일 광고 생태계 정리. 미국 모바일 광고 시장은 작년 12억불,올해 32억불 예상으로 매우 작은 시장. 모바일 CPM이 낮고 높은 복잡성 때문. 타겟팅,효과분석 등 기술적 표준화 부족. 구글이 62%의 시장점유 http://t.co/GcW0FTgy

@startup_bot: "@minist: 모바일 광고 생태계 정리: 미국 시장은 작년 12억불. 매우 작은 시장. CPM이 낮고 높은 복잡성 때문. 구글이 62%의 시장점유 http://t.co/wzmyD2Mp"

@likelink_kr: 모바일 광고 생태계 정리: 미국 시장은 작년 12억불. 매우 작은 시장. CPM이 낮고 높은 복잡성 때문. 구글이 62%의 시장점유 http://t.co/qQYH0h39