1 Launching last week, Apple’s new iOS 6 software has been very well received; of the 400 million iOS devices in the wild, over a quarter of them have..
2 Take Passbook as an example, if the brand or business understands the feature correctly, passes can be automatically added to a user’s Passbook wall..
3 Take ‘Follow on Twitter’ as an example; Apple has integrated both Twitter and Facebook into its core operating system, meaning that if an advertiser..
트위터 반응

@gemong1: 업데이트된 iAd Producer에 Twitter 팔로우, Reminder 저장, Passbook 저장 등 기능 추가. http://t.co/akdoxAEe 중요한 행보. 광고 반응을 시스템적 통합 구현. 광고플랫폼에 이게 있고 없고의 차이는 큼.

@germweapon: 트위터, 패스북 등과 연동된 iAd가 애플의 모바일 광고 플랫폼을 활성화 시킬 수 있을까? 국내에선 패스북 활성 여부가 성패를 좌우할 듯. 그런데 국내에선 패스북을 누가 먼저 도입할까? 마케팅 이슈가 클텐데. http://t.co/pb3QMBdD

@likelink_kr: 업데이트된 iAd Producer 에 Twitter 팔로우, Reminder 저장, Passbook 저장 등 기능 추가. 광고 반응을 시스템적 통합 구현 http://t.co/xMWga3BQ