1 Stay ahead of key mobile trends with BI Intelligence , Business Insider's new research and analysis service focused on the mobile industry.
2 We think Reis hits the nail right on the head when he says that cell phones are "extraordinarily personal devices" and therefore must be treated as ..
3 • Why It's So Ridiculously Hard For Mobile Advertisers To Reach Teenagers
트위터 반응

@kwang82: 모바일 광고. "휴대폰은 '철저히 개인적인 디바이스'. 여기서 광고 하려면 스팸이어선 안되고, 타깃 잘못돼도 안되고. 폰 소유자한테 혜택 줘야". 개인정보 최대한 끌어모아 맞춤광고 하라는 뜻? http://t.co/jKVRd7HF

@lookblue: “@kwang82: 모바일 광고. "휴대폰은 '철저히 개인적인 디바이스'. 여기서 광고 하려면 스팸이어선 안되고, 타깃 잘못돼도 안되고. 폰 소유자한테 혜택 줘야". 개인정보 최대한 끌어모아 맞춤광고 하라는 뜻? http://t.co/sVuCmC8T”

@forestedfire: 지능기반..개인화.. 결국 내 머리로 만드는건데...지능적이 될지...http://t.co/daTfuL6E @BI_Advertising 에서

@likelink_kr: 모바일 광고. "휴대폰은 '철저히 개인적인 디바이스'. 여기서 광고 하려면 스팸이어선 안되고, 타깃 잘못돼도 안되고. 폰 소유자한테 혜택 줘야" http://t.co/AovDC38e