1 Microsoft Corp shelled out a record $6.3 billion for aQuantive in 2007 at the height of a race with Google Inc and Yahoo Inc to clinch the top spot ..
2 So a lot of display advertising really became a ghetto for bad direct-response advertising."
3 "The inventory or amount of ad spots grew so fast, it outgrew demand," said Dave Morgan , an industry veteran and entrepreneur.
트위터 반응

@abulaphiaa: http://t.co/0MxZQc8l 얼마전 MS가 2007년도 63억불에 인수한 온라인 광고회사 aQuantative를 전액 감액처리,디스플레이 광고 시장은 최근 크게 위축, 1998년 야후의 CPM 단가는 25달러에서 작년말 11.5달러로 하락

@startup_bot: 배너광고(DA) 시장의 문제 (The Display Ad Market Is In Big Trouble) http://t.co/NhkYTztO 디스플레이 광고시장이 최근 크게 위축됨

@likelinkBiz: 배너광고(DA) 시장의 문제 (The Display Ad Market Is In Big Trouble) http://t.co/68rTo8zZ