“A lot of celebrities don’t know enough about their fans,” Jim Mueller, CEO of Shoutz, told Mashable. “Shoutz provides real-time analytics that adds value for advertisers and makes it easier to manage campaigns, build brand strategies and target effectiveness.”

보아하니 서비스 자체를 활성화 시키는 것보다 비디오-뷰어를 연결짓는 광고 모델 자체에 관심이 있는 스타트업 같다.

그나저나 새로 출시하는 대부분의 SNS들이 트위터식의 타임라인 모델에서 크게 벗어나지 못하는 것 같다.

한줄요약) Shoutz 는 무료의 소셜 비디오 네트워크. (말 참 어렵게 만들었네요)
독창적 아이디어) 개인의 동영상을 녹화/공유 하는 모바일-모바일의 플랫폼

12seconds.tv went under like two years ago.
이라는 댓글 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ